Uslovi korišćenja

Valuta

Sve cene su prikazane u dinarima sa uračunatim PDVom.  Prilikom finalne naplate, vaš račun će biti zadužen za ukupan iznos porudžbine sa obračunatim PDVom.

Sva plaćanja će biti izvršena u srpskoj valuti – dinar (RSD). Iznos koji će Vam biti naplaćen se dobija putem konverzije cene u evrima u srpski dinar po važećem kursu Narodne banke Srbije. Prilikom naplate, isti iznos se pretvara u Vašu lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost male razlike od originalne cene navedene na našoj web stranici.

Uslovi otkazivanja porudžbine

Ukoliko želite da otkažete svoju porudžbinu, molim vas da nas kontaktirate najkasnije 48h pre planirane dostave poručene robe, u suprotnom smatraćemo da će doći do realizcije i na dan planirane dostave bićete zaduženi za ceo iznos vaše porudžbine. Naš kontakt telefon za sve reklamacije i informacije je 065/20-53-261. Možete nas kontaktirati i putem email adrese: reklamacije@mandarinacakeshop.rs

Dostava

Dostavu radimo u saradnji sa kurirskom službom Star i ova usluga se dodatno naplaćuje. Cena usluge zavisi od udaljenosti adrese na koju se naši proizvodi dostavljaju. Cenovnik usluga se nalazi na strani svakog proizvoda. Dostava se vrši isljučivo na teritoriji Beograda.

Problemi sa dostavom porudžbine

Ako se desi da nismo u mogućnosti da izvršimo dostavu jer na adresi u dogovoreno vreme nema nikog ko bi mogao da preuzme poručenu robu, roba će biti vraćena u našu radionicu, Vaš račun će biti zadužen za pun iznos porudžbine i dostave. Porudžbina će se smatrati realizovanom.

Ukoliko osoba kojoj se šalje na poklon naš proizvod ne želi da primi vaš poklon prilikom dostave, kurir će porudžbinu vratiti u našu radionicu, a Vaš račun će biti zadužen za pun iznos porudžbine i dostave. Porudžbina će se smatrati realizovanom.

Uslovi reklamacije

Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom ili proizvodom, molim vas da nas kontaktirate putem emejla najkasnije 4 sata nakon dostave. Reklamacije primamo samo ako nam uz pisani opis dostavite i slike i/ili video snimak problema na koji ste naišli. Reklamirani proizvod mora biti slikan u zatečenom stanju, nikako pola konzumiran. Zaposleni u Mandarina Cake Shopu koji su zaduženi za reklamacije, dužni su da vam odgovore najkasnije 48h po prijemu vašeg mejla. Ukoliko ustanovimo da je vaša reklamacija ima osnova, Mandarina Cake Shop će vam vratiti vrednost porudžbine.

Povraćaj sredstava

Povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, vrši se delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja. Mandarina Cake Shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Osnovni podaci:

Naziv: Mandarina Cake Shop
Poslovno ime: Mandarina Cake Shop doo Beograd-Stari Grad
Status: Aktivno privredno društvo
Pravna forma: Društvo sa ograničenom odgovornošću
Matični broj: 21207233
Datum osnivanja: 27.6.2016.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Mandarina Cake Shop se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.